Mevsimi şaşırdılar! İncir ağaçları meyve verdiOsmaniye’nin Kadirli ilçesinde hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle incir ağaçları Aralık ayına girilmesine rağmen yeniden meyve verdi.
İncir sezonu tamamlandı, üreticiler yeni gelir kapısı buldu! Zahmeti çok, getirisi yüksekAydın’da incir hasat sezonunu tamamlayan çiftçiler bağ bozumuna başladı. Tamamen organik olarak Aydın dağlarında yetişen üzümler, geleneksel yöntemlerle sıkılıp kaynatılarak pekmeze dönüştürülüyor. Besin değeri yüksek olmasına rağmen özellikle soğuk kış günlerinde şifa niyetine tüketilen pekmezin kilosunun 500 TL olduğu belirtildi.
Bursa siyah incirinde hasat başladı!Bursa’yı dünya incir üretiminde zirveye taşıyan siyah incir, Osmangazi’de coşkulu bir hasatla dalından toplanıyor. Başkan Erkan Aydın, "Siyah incirimizi mutlaka korumalıyız. Üreticilerimizin yanında olmaya, her türlü desteği vermeye hazırız" dedi.