Seyir halindeki otomobilde yangın çıktı
12.05.2026 - 21:42Güncellenme Tarihi:

Elazığ’da seyir halindeki otomobilde çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.
Haberin Devamı
Yangın, Kinederiç rampasının 25’inci kilometre mevkisinde meydana geldi. Seyir halindeki otomobil, henüz belirlenemeyen bir nedenle alev aldı. Durumu fark eden sürücü, aracı yol kenarına çekip, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.
Haberin Devamı
Ekiplerin müdahalesiyle yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.





