Aydın'da ulaşım seferberliği! 17 ilçede eş zamanlı çalışma başladıAydın Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yol yapım, bakım ve onarım çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Efeler'den Didim'e, Nazilli'den Söke'ye kadar 17 ilçede eş zamanlı yürütülen çalışmalarla hem ulaşım altyapısı güçlendiriliyor hem de trafik güvenliği artırılıyor.
Bakan müjdeyi verdi! 20 Mayıs'tan sonra...Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan, TEM'deki yol yapımına bağlı çalışmadan dolayı artan trafiğin 20 Mayıs'tan sonra rahatlayacağını açıkladı.