Nurgül Yeşilçay'a mahkemeden karar çıktı!
Ünlü oyuncu Nurgül Yeşilçay, Paramparça dizisinin gelirlerinden pay alamadığı gerekçesiyle açtığı mahkemeden karar çıktı.

Her bölüm için ayrıca ödeme alan Yeşilçay, sözleşmesindeki yurt dışı satışlardan yüzde 3 pay maddesi nedeniyle hakkını mahkemede aradı; Hürriyet'ten Özge Eğrikar'ın haberine göre, uzun süren dava sonunda haklı bulundu.

Nurgül Yeşilçay, “Paramparça” dizisinin yurtdışı satış gelirlerinden kendisine ödeme yapılmadığı iddiasıyla Endemol Medya’ya alacak davası açmıştı. Yeşilçay, payına düşen yüzde 3’lük ücreti alamadığını iddia etmişti.

İstanbul Fikri ve Sınai Haklar Hukuk Mahkemesi’ne açılan davanın dilekçesinde, “Her bölüm için net 75 bin lira alacaktı. Yurtdışı satışlarından yüzde 3’ü müvekkile ödenecekti. Ancak şirket ödeme yapmamıştır” denildi.

Endemol Medya Şirketi ise davanın reddini istedi. Mahkeme, Endemol Medya Şirketi’nin 2 milyon 282 bin 29 lira 63 kuruş maddi tazminatı 17 Kasım 2021’den tarihinden itibaren işleyecek faiziyle birlikte Nurgül Yeşilçay’a ödemesine karar verdi.




