Orman işçisi alevlerin arasından feryat etti: Ekiplere ilk sözü bu oldu
24.07.2025 - 08:33Güncellenme Tarihi:
Eskişehir'de çıkan yangın sonrası 10 orman işçisi hayatını kaybetti. Son olarak alevlerin arasından kurtarılan yaralı bir orman işçisinin söylediği söz yürekleri dağladı.
1

2

ALEVLERİN ARASINDAN KURTARILDIĞI ANLAR ORTAYA ÇIKTI
Yangında yaralanan personellerden birinin alevlerin arasından kurtarıldığı anların görüntüleri ortaya çıktı.
3

"KURTARIN BENİ" DİYEREK FERYAT ETTİ
Ekiplerin ilk müdahaleyi yaptığı personelin "Kurtarın beni" diyerek feryat ettiği duyuldu.Daha sonrasında ise ayakta durmakta güçlük çektiği görülen personelin "Yanıyorum. Kurtarın beni. Su verin. Bacaklarım yanıyor." dediği ve kendisini yere bıraktığı görüldü. işçi, ilk müdahalesinin ardından bölgede bulunan yangın koordinasyon merkezine indirildi.
Sağlık durumu iyi olan işçi, yanan eli nedeniyle ambulansla hastaneye kaldırıldı.



