Fatma Turgut, Ankara'da hayranlarıyla bir araya geldi: ‘15 yıl daha bitmesin hikâyemiz’
28.09.2024 - 10:22Güncellenme Tarihi:
Fatma Turgut, Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen Türkiye Kültür Yolu Festivali’nin 11’inci durağı Ankara’da seyirci karşısına çıktı.
1

Sanatçı, şarkılarını on binlerce hayranıyla bir ağızdan okudu. Turgut, “Bu sene kariyerimin tam 15’inci senesi, büyük bir mutluluk ve gururla söylüyorum. Tüm kalbimle dilerim en az bir 15 yıl daha bitmesin hikâyemiz” dedi.

