Eşofmanları çıkarıp takım elbise giyecek ortada ne Torrent kalacak ne Burak Elmas! Fatih Terim geri dönüyor
Giresunspor mağlubiyetinden sonra Fatih Terim ile yollarını ayırıp Domenec Torrent'le anlaşmaya varan, dün Kasımpaşa mağlubiyetinden sonra istifası istenen Burak Elmas ve yönetimi tam bir panik havası yaşarken, duayen yazarlardan Bilal Meşe'nin 'Fatih Terim' iddiası Galatasaray kulislerinin hareketlenmesine neden oldu. İşte Meşe'nin o yazısı...

Galatasaray'da 10 Ocak'ta 4. Fatih Terim dönemi resmen kapandı. Başkan Burak Elmas'la yaklaşık 15 dakika süren görüşmenin ardından deneyimli teknik adam ile yollar ayrıldı.

Sarı-kırmızılı yönetim yeniden yapılanma için kolları sıvadı. Ünlü teknik adam Pep Guardiola'nın yardımcısı Domenech Torrent işbaşına getirildi. Çıktığı ilk maçta Hatay deplasmanında 4-2'lik mağlubiyetle sahadan ayrılan Torrent, dün de evinde Kasımpaşa'ya 3-1 mağlup oldu.

Alınan art arda mağlubiyetlerin ardından istifaya davet edilen ve yönetim olarak tam bir panik havası yaşayan Burak Elmas son bir hamle olarak Luis Campos'u İstanbul'a getirirken Milliyet Gazetesi yazarı Bilal Meşe, bugünkü köşesinde teknik direktör Fatih Terim ile ilgili çarpıcı iddia ortaya attı. İşte o yazı...

"Mustafa Denizli, Şenol Güneş ve Fatih Terim bu ülkenin yetiştirdiği değerlerdir... Hepsinin bir başarı hikayesi var, apoletleri bu anlamda yıldızlarla kaplıdır. Demem o ki, ortada bir emek, bir alın teri var, başarılar var, durup dururken, o başarıları hiç kimse altın tepsiyle size sunmaz. Bu üçlü özellikle A Milli Takımımıza büyük katkı sağladılar. Avrupa’ya onlarla açıldık, Dünya üçüncüsü olduk.
Tabii ki her iş alanında olduğu gibi ayrılıklar vardır, olması da doğaldır. Ancak, ayrılıkların o kişilere yakışır şekilde olması gerekir. Öyle arkadan dolanarak, yan yollara saparak olmaz! Sıcak örnek Fatih Terim olayı... Yönetim çalışır veya çalışmaz onların bileceği iş. Ne var ki Galatasaray’ın tarihine kazınan Fatih Terim’e yapılanlar hiç de hoş değil, hatta skandal ötesidir.

Keza Şenol Güneş’in ayrılığına ne demeli? Özellikle Terim ve Güneş hocamızın ayrılıklarında yaşananlar skandal ötesidir! Bu değerlere ülke olarak sahip çıkalım, onlar tarihe kazınmışlardır, yerleri de kolay, kolay dolmaz... Galatasaray ile yolları ayrılan Fatih Terim, sosyal medya hesabından, “Galatasaray’daki ilk imzam ve son imzam” cümlesini taşıyan bir fotoğraf paylaştı...

Biri oyuncu, diğeri ise teknik adam sözleşmesi. Bu paylaşımı biraz açacak olursak, Terim’in Aslan ile teknik direktörlük kariyerinin bittiğini ifade ediyor. Dönüş olur mu, olmaz mı, valla kişisel olarak hiç sanmıyorum. Geçmişte Terim çok gel-gitler yaşadı, biliyoruz. Ama bu gidiş başka gidiş! Teknik direktörlük defterini kapattı Terim, şimdi yeni bir sayfa açmanın peşinde.

Onu yakından tanıyan biri olarak, teknik adamlığı bıraktıktan sonra Galatasaray’a başkanlık hayali hep vardı, bence hiç sakıncası yok, doğal... Neticede Galatasaray’la yoğrulmuş neredeyse ömrünün yarıdan fazlası. Kaldı ki herkes gibi, onun da bu yarışa girmesinden doğal ne olabilir, bol şanslar hocam!

Yöneticilik zor iştir, hele hele futbolda büyük camiaları yönetmek bin kat zordur! Kurumlarında başarılı olan iş insanlarının kulüp yöneticiliğine soyundukları zaman nasıl sınıfta kaldıklarını görüyoruz, yaşıyoruz! Örneğin Fenerbahçe Başkanı Ali Koç... Başarılı bir iş insanı, gelin görün ki, Fenerbahçe’de sıkıntılı bir süreç yaşıyor... Özellikle teknik adam konusunda ‘devamlılığı’ bir türlü sağlayamadı!

Rotayı çevirelim sıcağı sıcağına Galatasaray’a, yani Başkan Burak Elmas’a...Fatih Terim ile yolları ayırdı, hiç adını- sanını duymadığımız Domenec Torrent’i getirdi! Dünya markası olmuş Guardiola’nın yanında çalıştığını biliyoruz, hepsi o kadar. Yani çıraklık dönemini ünlü hocanın yanında geçirmiş. Fatih Terim gibi bir ustanın yerini Torrent mi dolduracak, güldürmeyin Allah aşkına!

Yönetim, “Bu sene tren kaçmış” anlayışından yola çıkmış belli! Eee kardeşim tren kaçmışsa ki öyle, o lokomotifin direksiyonunu acemi bir kaptana mı emanet edeceksiniz? Aslan Yuvası’ndan yetişen, oranın havasını suyunu bilen teknik adamların sanırsınız ki suyu çıkmış! Valla, biraz işler kötü gitsin, taraftar kaçan trene falan bakmaz, koltuklarınızı sallar, trenden düşersiniz!"




