İkramiye kime çıktı, nereye? 2023 Milli Piyango büyük ikramiye hangi illere ve ilçelere çıktı? İkramiyenin çıktığı il ve ilçeler!
2023 Milli Piyango yılbaşı çekilişi 31 Aralık gecesi yapıldı. Büyük ikramiye kazanan numara 6530303 oldu. Büyük ikramiyenin isabet ettiği numaralar 4 çeyrek bilete isabet etti. Peki, Milli Piyango büyük ikramiye kime çıktı, ikramiye hangi il ve ilçelere çıktı? İşte İkramiyenin çıktığı il ve ilçeler…

Milli Piyango yılbaşı özel çekilişi 31 Aralık'ta saat 12:30'da başladı, 23:15'te tamamlandı. 200 milyon TL değerindeki ikramiye 4 çeyrek bilete isabet etti. Bu yıl, 200 milyon TL’lik büyük ikramiye 6-5-3-0-3-0-3 rakamlarına çıktı. Sonuçların belli olmasının ardından ikramiyenin isabet ettiği şehirler ile kimlere çıktığı merak konusu oldu. Noter huzurunda gerçekleştirilen Milli Piyango hangi illere, nereye çıktı? Büyük ikramiye kime çıktı? İşte 2023 Milli Piyango yılbaşı çekilişinde isabet eden iller ve ilçeler…

2022 MİLLİ PİYANGO BÜYÜK İKRAMİYE HANGİ ŞEHRE ÇIKMIŞTI?
Geçtiğimiz sene Milli Piyango yılbaşı çekilişinde büyük ikramiye olarak belirlenen 120 milyon TL,9- 8- 7- 6- 0- 6- 6 rakamlarının bulunduğu çeyrek bilete isabet etmişti. Milli Piyango Yılbaşı Özel Çekilişi'nde, büyük ikramiye geçen sene İzmir'in Konak ilçesine isabet etti.

BÜYÜK İKRAMİYE KİM ÇIKTI, HANGİ ŞEHİRLERE İSABET ETTİ?
Milli Piyango sonuçlarına göre büyük ikramiye 6530303 numaralı bilete isabet etti. 200 milyon liralık ikramiye 4'e bölünerek kişi başı 50 milyon lira olarak paylaşılacak. Amorti numaraları ise 0 ve 6 olarak belirlendi.

1- Bursa- Osmangazi
2- Giresun- Merkez
3- Milli Piyango Online
4- Milli Piyango Online

TALİHLİ BİLETİ MAKİNEDEN ALMIŞ
Büyük ikramiye isabet eden biletler ise Giresun- Merkez, Bursa-Osmangazi ve online olarak satıldı. Bursalı talihlinin henüz kim olduğu bilinmezken, büyük ikramiye isabet eden çeyrek bileti satın aldığı bayi ise belli oldu. Biletin, Bursa'nın Osmangazi ilçesi Elmasbahçeler Mahallesi'ndeki Uğur Uğur Tekel Bayi'den makineden otomatik olarak seçilerek alındığı öğrenildi.

Büyük ikramiye isabet eden bileti sattığı için mutlu olduğunu söyleyen bayi sahibi Onur Uğur "Çok mutluyum, bizim sattığımız bilete çıkması çok güzel bir şey. Kime verdik, bilmiyoruz. Online bilete çıkmış. Makineden oynanan bilete çıkmış zaten. Mutluyum, onun adına sevinçliyim. Kendi adıma da mutluyum. Güzel bir şey. İnşallah ihtiyacı olan birine çıkmıştır. Benim talihliden bir beklentim yok. Gelip de 'Bana çıktı’' demesi yeter, sevinirim. İhtiyacı varsa eğer sevinirim. Buradan daha önce 10 bin liranın üzerinde ikramiye ödemedik. 2015'ten beri bayimiz var. Bana çıksaydı; bütün akrabalarımı silerdim. Kimseyi tanımazdım. Harcardım, yerdim o parayı" dedi.




