Eskişehir'de mantar yetiştiriciliğine yoğun ilgi! 25 kursiyer sertifika verilecek
15.11.2025 - 12:50Güncellenme Tarihi:

Eskişehir’de tarımsal üretimi desteklemek amacıyla önemli bir adım atıldı. Eskişehir'de Yaşayan Bilecikliler Derneği ve Tepebaşı Nafiye-Hüseyin Küçükoğlu Halk Eğitimi Merkezi işbirliğiyle mantar yetiştiriciliği kursu başladı. Dernek binasında akşam saatlerinde düzenlenen eğitime, 25 kursiyer katılım sağladı.
Eskişehir'de başlayan mantar yetiştiriciliği kursunda 25 kursiyere eğitim verilecek.
Kurs, Eskişehir'de Yaşayan Bilecikliler Derneği ve Tepebaşı Nafiye-Hüseyin Küçükoğlu Halk Eğitimi Merkezi işbirliği hayata geçirildi.
Dernek binasında akşam saatlerinde düzenlenen kursa 25 kursiyer katılım sağladı. Dönem sonunda kursiyerlere sertifika verileceği belirtildi.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan Dernek Başkanı Davut Mülayim, "Amacımız, kursiyerlerimizi mantar yetiştiriciliği konusunda bilgilendirmektir. Topluma yararlı kurslarımız bundan sonrada devam edecektir" dedi.






