Bursa’da zam sonrası indirim müjdesi! Tarifeler değişiyor

BURSA HABERLERİ... Bursalıları yakından ilgilendiren açıklama yapıldı. Bursa Büyükşehir Belediyesi, su faturalarında indirim için çalışmaların sürdüğünü duyurdu. BUSKİ Genel Kurulu ve Büyükşehir Belediye Meclisi sürecinin ardından yeni tarifenin uygulanacağı açıklandı.
Bursa Büyükşehir Belediyesi, son dönemde kamuoyunda tartışılan su faturalarıyla ilgili dikkat çeken bir açıklama yaptı.
Belediye tarafından paylaşılan bilgilendirme görsellerinde, su faturalarında indirim yapılabilmesi için teknik ve yasal sürecin devam ettiği belirtildi.
Açıklamada, “Su faturalarında indirim için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” ifadeleri kullanıldı.
Paylaşılan bilgilere göre yeni düzenleme üç aşamada hayata geçirilecek:
1- BUSKİ GENEL KURULU
Hazırlanan teklif önce BUSKİ Genel Kurulu gündemine alınacak ve görüşülecek.
2- BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE MECLİSİ
Tarife değişikliği daha sonra Büyükşehir Belediye Meclisi’nde oylanarak karara bağlanacak.
3- YENİ TARİFE YÜRÜRLÜĞE GİRECEK
Kararın ardından yeni su tarifesi uygulanmaya başlanacak. Düzenlemenin 1 Haziran 2026 tarihli endeks okumasında devreye alınmasının planlandığı belirtildi.






