Kasık ağrısı için gitti ama...
İğne yaptırmak için sağlık ocağına gitti yatalak oldu
Antalya’daki bir otelde çalışan 48 yaşındaki Halil Korkmaz, kasık ağrısı şikayetiyle 31 Temmuz’da Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne gitti. Hastanede Korkmaz’a doktoru 4 iğne, hap ve krem verdi. İlaçları eczaneden satın alan Korkmaz, daha sonra evinin yakınındaki Merkez 25 No’lu İsmet Yüce Sağlık Ocağı’na gitti. Korkmaz’a, aile sağlığı personeli tarafından sağ kalçasından iğne vuruldu. İğne vurulduktan sonra bacağında acı hissettiğini belirten Korkmaz, yürüyerek gittiği sağlık ocağından yakınlarının yardımıyla evine gittiğini anlattı. Ağrıları geçmeyince Antalya Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne giden Korkmaz’da, yapılan iğnenin sinir zedelenmesine yol açtığı belirlendi. Ayağına basamaması nedeniyle koltuk değneğiyle yürüyebilen Korkmaz, tedavi altına alındı. Korkmaz, “Hayatım karardı. Hastaneye gitmek dışında evimden çıkamıyorum. Emekliliğime 18 ay kalmıştı. Emekli olma hayali kuruyordum. Ama artık işe gidemez, çalışamaz hale geldim” dedi. Antalya Halk Sağlığı Müdürü Murat Özdemir, şikayet dilekçesi üzerine soruşturma başlattıklarını belirterek, soruşturmanın en kısa sürede tamamlanması için çalışma yaptıklarını söyledi.




