Samsunspor son gün 2 transferi patlattı! Orta saha ve golcü hayırlı olsun
SAMSUNSPOR HABERLERİ... Samsunspor, transferin son gününde 2 transferi birden mutlu sonla bitirdi. Yüksel Yıldırım yönetimi, orta saha ve golcüyü renklerine bağladı. İşte detaylar...

Kırmızı-Beyazlılar, Süper Lig'in tecrübeli golcülerinden Cherif Ndiaye'yi 4 yıllık sözleşmeyle, genç orta saha Eyüp Aydın'ı ise kiralık olarak kadrosuna kattığını resmen duyurdu.

Kulüpten yapılan ilk açıklamada, forvet hattına yapılan takviye duyuruldu. Süper Lig'de daha önce Göztepe ve Adana Demirspor formaları da giyen, son olarak Sırbistan'ın Kızılyıldız takımında oynayan Senegalli golcü Cherif Ndiaye ile 4 yıllık anlaşmaya varıldı.

Samsunspor'un resmi açıklamasında, "Ailemize hoş geldin Cherif Ndiaye! 4 yıllık sözleşmeye imza atan yeni golcümüzle birlikte yazacağımız zaferler için hazırız!" ifadeleri kullanılarak oyuncuya "hoş geldin" denildi.

Günün ikinci transfer haberi ise orta saha için geldi. Başkan Yüksel Yıldırım'ın daha önceki açıklamalarında ismini zikrettiği Galatasaray'ın genç yeteneği Eyüp Aydın'ın kiralık olarak transferi tamamlandı.

Kulüpten yapılan bilgilendirmede, "Ailemize yeni bir güç katıldı: Eyüp Aydın! Bu sezon kiralık olarak kadromuza dahil olan Eyüp’e kırmızı-beyaz formamızla nice başarılar diliyoruz" denildi.




