Karşıyaka yine yapamadı! 2. Lig hayalleri yalan oldu
Karşıyaka, Ayvalıkgücü Belediyespor’a play-off’ta elenerek son 8 sezonda 5. kez bir üst lig umutlarına bu aşamada veda etti.


Sezonu üçüncü sırada tamamlayan Karşıyaka, play-off birinci turunda Ayvalıkgücü Belediyespor ile eşleşti. Deplasmanda oynanan ilk maçtan golsüz beraberlikle dönen İzmir ekibi, sahasındaki rövanşta rakibine 2-0 mağlup olarak bir kez daha play-off’a erken veda etti.Bu sonuçla Karşıyaka, 3. Lig’den üst lige yükselme hedefi doğrultusunda son 8 sezonda 5. kez play-off oynadı ve yine bu aşamada elenerek hayal kırıklığı yaşadı.

Karşıyaka, 2017-2018 sezonunda TFF 2. Lig’den düşmesinin ardından 3. Lig’de mücadele etmeye başladı. Bu süreçte son 8 sezonda 5 kez play-off oynayan İzmir temsilcisi, üst lige yükselme fırsatını değerlendiremedi.İlk play-off deneyimini 2018-2019 sezonunda yaşayan Karşıyaka, normal sezonu 4. sırada tamamlayarak Van Spor ile eşleşti ve rakibine elenerek üst lig şansını kaybetti. 2019-2020 sezonunda ise normal sezonu 5. sırada bitiren yeşil-kırmızılılar, play-off yarı finalinde Belediye Derincespor’u geçerek finale yükseldi. Finalde Turgutluspor ile karşılaşan Karşıyaka, normal süresi 1-1, uzatmaları 2-2 biten maçta penaltılar sonucu 5-3 mağlup olarak 2. Lig fırsatını kaçırdı.



