Gaziantep'te bugün hayata geçiyor! Güzergaha dahil edildi: 150 bin kişinin sorunu bitiyor
Gaziantep'te bugün hayata geçen karar 150 bin kişinin sorununa çare oldu. Güzergaha dahil eden hat sayesinde erişim kolaylaştı. Hattın saatlerinde ise bir değişiklik yapılmadı.

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Gazi Ulaş, şehrin gelecekteki ticari kalbi olarak gösterilen Büyükşehir Sanayi ve Endüstri Merkezi'ne (BÜSEM) erişimi kolaylaştıracak kritik bir kararı hayata geçiriyor.

3 milyon 900 metrekarelik alana yayılan ve gıda toptancılarından galericilere kadar pek çok meslek grubuna ev sahipliği yapacak olan BÜSEM'de çalışan ve ticaret yapan yaklaşık 150 bin kişinin ulaşım sorunu çözülüyor.

B11 HATTI GENİŞLETİLİYOR
Gazi Ulaş'tan yapılan açıklamaya göre; 15 Aralık 2025 Pazartesi gününden itibaren, mevcut B11 İstasyon-Hayvan Pazarı Hattı'nın güzergahına BÜSEM de dahil edildi.

Bu düzenleme ile birlikte, bölge çalışanları ve ziyaretçileri artık BÜSEM'e çok daha hızlı ve kolay ulaşım sağlayabilecek. Hattın mevcut hareket saatlerinde ise herhangi bir değişikliğe gidilmeyeceği belirtildi.



