Belediye tuvaletleri ücretsiz yaptı: Samsun'da böylesi görülmedi! Musluk, sabunluk, fayans bırakmadılar
Samsun genelince ücretsiz hizmet veren tuvaletlerde her gün bir başka tahribat yaşanıyor. Samsun Büyükşehir Belediyesi Belediyenin sosyal medya hesaplarından yapılan paylaşımda, her gün onlarca musluk, aydınlatma armatürü, sabunluk, kapı kolu ve fayansın zarar gördüğü belirtildi.

Samsun Büyükşehir Belediyesi, şehir genelindeki ücretsiz umumi tuvaletlerde yaşanan tahribata dikkat çeken bir açıklama yaptı.

Yetkililer, vatandaşlara emanet edilen tuvaletlerin hijyenik ve kullanılabilir kalması için temizlik ekiplerinin büyük özveriyle çalıştığını vurgularken, karşılaşılan tahribatın ekipleri ve kamu vicdanını derinden üzdüğünü ifade etti.

"BU ŞEHİR HEPİMİZİN"
"Bu şehir hepimizin" mesajı ile duyarlılık çağrısı yapan belediye, tüm vatandaşları kamu mallarına sahip çıkmaya davet etti.

"HER UNSURDA EMEK SAKLI"
Paylaşımda şu ifadelere yer verildi;
Bu şehir hepimizin, Taşından toprağına binasından parkına her bir unsurunda onlarca emek saklı… Ama ne yazık ki görevli arkadaşlarımızın karşılaştığı manzara aynı… Her gün onlarca musluk, aydınlatma grubu, sabunluk, kapı kolu fayanslar… Ücretsiz hale getirerek şehrimizin hizmetine sunduğumuz WC’lerimizde ekiplerimiz hijyeni sağlamak adına büyük emek harcıyor, düzenli olarak temizlik çalışmalarını gerçekleştiriyorlar. Bu gördüğümüz manzara ise hepimizi üzüyor…




