Gazete Vatan Logo
KonyaKonya'da 1 hafta sürecek kesinti başladı: Sadece bir ilçe etkilenecek

Konya'da 1 hafta sürecek kesinti başladı: Sadece bir ilçe etkilenecek

Konya'da 1 hafta sürecek kesinti başladı: Sadece bir ilçe etkilenecek

Konya'da 1 hafta sürecek su kesintisi başladı. 5 Ağustos'a kadar devam edecek kesinti sadece bir ilçede etkili olacak.

Haberin Devamı

5 AĞUSTOS'A KADAR

Yapılan açıklamaya göre, Atatürk Caddesi üzerinde gerçekleştirilen su şebeke hattı ıslah çalışmaları nedeniyle 5 Ağustos 2025 tarihine kadar M7, M10, M11, M172 ve M194 numaralı tatlı su çeşmelerinden su verilemeyecek.

KOSKİ DUYURDU!

Su kesintisi hakkında sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan KOSKİ, şu ifadelere yer verdi:

Meram ilçemize bağlı Atatürk Caddesi'nde su şebeke hattı ıslah çalışmasından dolayı 5 Ağustos tarihine kadar M7, M10, M11, M172, M194 numaralı tatlı su çeşmelerimizde su kesintisi olacaktır. Vatandaşlarımızın mağduriyet yaşamamaları için gerekli tedbirleri almaları gerekmektedir.