Adriana Lima'dan şaşırtan itiraflar!
22.02.2015 - 20:20Güncellenme Tarihi:
.
1

‘Hiçbir zaman kendimi seksi hissetmedim’ Ünlü Victoria’s Secret modeli Adriana Lima, bir reklam çekimi için bir kez daha İstanbul’daydı. Burada kendini huzurlu hissettiğini söyleyen Lima, artık bir ev satın almayı da ciddi ciddi düşünüyor. Ülkesine dönerken yanında mutlaka şam fıstığı ve gülsuyu götürdüğünü söyleyen Lima; tüm seksi kadın tanımlamalarına inat “Kendimi seksi hissetmiyorum” diyor.
BANU DURAN / MAKARON
FOTOĞRAF: BARIŞ ACARLI
2

Model olmanın en büyük avantajı ve dezavantajı nedir?
İşimi aşkla yapıyorum ve çok seviyorum. Her zaman sanatsal bir yönüm olmuştur, o yüzden de büyük keyif alarak yapıyorum. Çok seyahat ediyorum ve bu da büyük bir avantaj. İstanbul gibi birçok muhteşem yeri görme fırsatım oluyor. Kültürleri tanıyorum, öğreniyorum. Tıpkı burada olduğu gibi onu deneyimliyorum. O yüzden de mesleğime şükran duyuyorum bu avantajlarından dolayı... İşimin zor kısmına gelecek olursak; ben bir anneyim. Anne olduğum için de seyahatlerimden ötürü kimi zaman çocuklarımdan uzak kalmak zorunda kalıyorum. O da tabii ki çok kolay olmuyor.
İnsanlar devamlı ne kadar güzel olduğunuzu söyleyip duruyor; bundan sıkılmadınız mı?
Bu kadar uzun yıllar modellik yaptıktan sonra hâlâ benimle çalışmaktan büyük keyif alan insanlar olduğu için onlardan duyduğum iltifatlar her zaman hoşuma gidiyor ve şükran duyuyorum. Çünkü onlar benden sıkılmadıysa ben de güzelliğimle ilgili iltifat duymaktan tabii ki sıkılmıyorum.
3

‘Kusurlarımla rahat dalga geçiyorum’
Peki sizi en mutlu eden iltifat hangisi?
Aslında özel bir kelime yok. Benim için önemli olan ne kadar kalpten söylendiği, farkı o yaratıyor. Beni mutlu eden samimiyet.
Doğuştan şanslı mısınız?
Aslında güzellikle ilgili kilit nokta bir şeyleri değiştirmeye çalışmak değil, ama olduğunuz haliyle kendinizi kabul etmeniz. Ben kendimi kusursuz görmüyorum. Kimse de kusursuz değil zaten. Ama o kusurları kabul etmek ve o şekilde kendinizi güzel bulmak daha önemli. Mesela ben kusurlarımı çok seviyorum ve onlarla mutluyum. Hatta onlarla dalga bile geçiyorum.
Nedir onlar?
Dişlerimden nefret ediyorum. Saçımı da sevmiyorum.
4

‘Boğaz manzaralı ev istiyorum’
İstanbul’a ikinci vatanım diyorsunuz. Peki bir ev alıp burada yaşamayı düşünür müsünüz?
Neden olmasın, çok isterim.
En sevdiğiniz yer neresi, Boğaz mı?
Evet, Boğaz manzaralı bir ev isterim.
Buradan her dönüşte yanınızda götürdüğünüz şeyler var mı?
Kuruyemişe bayılıyorum. Şam fıstığı ve yer fıstığı alıyorum. Bir de gülsuyunu çok seviyorum; mutlaka alırım. Ve de tabii ki Türk lokumu.
Neden İstanbul’u bu kadar seviyorsunuz; ne çekiyor sizi burada?
İnsanları diyebilirim. Çok sıcakkanlı ve misafirperversiniz. Çok güzel ağırlanıyorum her seferinde ve kendimi evimde hissediyorum. Çok güzel bir şehir; yemekler çok güzel. Bu bir his; nasıl ki insan evine döndüğünde kendini huzurlu hissederse ben de burada aynı hisle karşılaşıyorum.
5

‘Hayalim Tarantino ile çalışmak’
Kendinizi “dünyanın en güzel kadını” gibi hissetmiyor musunuz?
Tabii ki böyle söyledikleri için çok müteşekkirim ama bir yandan da insanın sağlam bir karakteri yoksa o zaman bundan çok kolay etkilenip, kendini kaptırabilir. Halbuki ben her zaman yere sağlam basıyorum. Ünlü olmanın getirdiği ışıltıya kapılıp gitmek insana kendini kaybettirir.
Kendinizi en seksi hissettiğiniz an nedir?
Hiçbir zaman kendimi seksi hissetmiyorum.
Modelliği bıraktıktan sonra ne yapacaksınız?
Oyunculuk yapmayı çok istiyorum. Ouentin Tarantino’nun büyük hayranıyım. O yüzden aksiyon ve dramın iç içe olduğu bir filmde oynamak isterim.
6

Gülsuyu olan tatlıları çok seviyorum
İkinci kez Türkiye’ye gelen Adriana Lima ile bir akşam yemeğinde toplandık. Vogue restoranda düzenlenen yemekte mönü detayları özenle hazırlanmıştı. Lima oldukça sakin ve sadeydi. İstanbul’u çok özlediğini, buradaki insanlardan hep güzel enerji aldığını söylerken yemek boyunca tatlı olarak ne sunulacağını merak etti. Gülsuyulu tatlıları çok sevdiğini söyleyen Adriana, Türk tatlılarının dayanılmaz olduğunu da belirtti. Sürekli seyahet ettiği için evinde bıraktığı kızlarını özlediğini de ekledi. İstanbul’a yağan karı göremediği için üzüldüğünü ama kar yüzünden 8 saat rötarla İstanbul’a indiği an şehrin ışıklarını görünce enerjisinin yerine geldiğini gülerek anlattı.
AYŞE KUCUROĞLU / MAKARON
7

8

Hakkını yemeyelim güzel kadın!
İstanbul’da reklam çekimlerine devam eden Adriana Lima için Akaretler’deki Vouge’da bir davet düzenlendi. Geceye katılan ünlü kadınlar Lima’ya övgüler yağdırdı. Eda Taşpınar “Çok güzel bir kadın” derken Didem Soydan da “Yiğidi öldür hakkını yeme. Çok güzel” diye konuştu.
9

10

Eylemin ortasında kaldı
ESP üyesi bir grup Taksim’de eylem yapmak üzere toplandı. Bu sırada Tünel’deki tramvayda Adrina Lima ve çekim ekibi görüldü. Reklam çekimleri için Tünel’de tarihi tramvaya binen dünyaca ünlü manken eylemcilerin arasından kaldı. ESP’li grubun Galatasaray Lisesi önünden geldiği anda Lima’nın da içinde bulunduğu tramvay, eylemcilerin arasında güçlükle ilerledi. Ünlü manken de tüm bu olup biteni tramvayın içinden şaşkınlıkla izledi.
11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

35

36

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62




