Vanspor'da Murat Yıldırım 'uzak kalacağız' deyip taraftara kötü haberi verdi
VANSPOR HABERLERİ... Vanspor'da son dakika gelişmeleri yaşanıyor. 2026-2027 sezonunda Trendyol 1. Lig’de mücadele edecek olan Vanspor FK, kongrenin ardından yeni sezon hazırlıklarına başladı. Hazırlıklar sürerken teknik direktör Murat Yıldırım yeni haberi açıkladı.

1 Haziran’da gerçekleştirilen kongrede Yönetim Kurulu Üyesi Özgür İreç İlhan’ın stat ve tesis çalışmalarına değinerek, “Bu yıl 12’nci adamdan uzak kalacağız” ifadelerini kullanmasının ardından gözler hem stat çalışmalarına hem de Vanspor’un maçlarını hangi şehirde oynayacağına çevrildi.

Konuyla ilgili Wanhaber’e açıklamalarda bulunan Vanspor FK Teknik Direktörü Murat Yıldırım, taraftarlara önemli mesajlar verdi. Yeni sezonda taraftar desteğinin önemine vurgu yapan Yıldırım, “Allah’ın izniyle, sizlerin ve taraftarlarımızın desteğiyle bu sezon hedeflediğimiz noktaya ulaşacağız. Vanspor taraftarı bizim en önemli gücümüz. Biz sahada mücadelemizi verirken onlar da tribünde 12’nci adam olarak görevlerini en iyi şekilde yerine getiriyorlar. Deplasmanda da içeride de her zaman takımın yanında oldular.” dedi.

Stat çalışmalarının takımı zorlayabileceğini belirten Yıldırım, taraftarların desteğine her zamankinden daha fazla ihtiyaç duyacaklarını ifade ederek, “Bu yıl stadın yıkılması söz konusu. Sezonun ilk bölümünde maçlarımızı dışarıda oynama durumumuz olabilir. Ancak dışarıda da olsak, deplasmanda da oynasak taraftarlarımızın bizi yalnız bırakmayacağını biliyoruz. Onların desteği bizim için çok önemli.” ifadelerini kullandı.

Kulübün bazı sıkıntılarla mücadele ettiğini kaydeden tecrübeli teknik adam Yıldırım, “Kulübün içinde bulunduğu maddi durum ve geçen sezondan kaynaklı bazı sıkıntılar var. Bu sorunları aşmak biraz zaman alacak. Taraftarlarımızdan biraz sabır ve her zamanki desteklerini bekliyoruz. Onların desteğiyle bu süreci de atlatacağımıza inanıyorum.” dedi.



