Vanspor'da Hakan Kutlu dayanamadı, patladı: Anlam veremiyorum, çok kötü
VANSPOR HABERLERİ... Vanspor'da son dakika gelişmeleri yaşanıyor. Vanspor Teknik Direktörü Hakan Kutlu, Manisa FK'ya 2-1 yenildikleri maçın ardından hakem performansını sert şekilde eleştirdi.

Vanspor Teknik Direktörü Hakan Kutlu, Manisa FK'ya 2-1 yenildikleri maçın ardından hakem performansını sert şekilde eleştirdi. Kutlu, "Son 3 haftadır çok kötü hakem yönetimlerine maruz kalıyoruz, oyuncuların kontrol mekanizmasını yıprattı" açıklamasını yaptı.

Trendyol 1. Lig'in 16. haftasında sahasında Manisa FK'ya 2-1 mağlup olan Vanspor'un teknik direktörü Hakan Kutlu, maç sonunda kameraların karşısına geçti. Kutlu, takımının performansına ilişkin değerlendirmelerde bulunurken, asıl sert ifadeleri hakem yönetimi için kullandı.

Maçın genel gidiyatını değerlendiren Hakan Kutlu, oyunun ilk bölümlerinde takımının baskın bir görüntü sergilediğini belirtti. Kutlu, "Oyunun ilk 60 dakikasına, 1-1'e kadar olan bölüme baktığımızda gerçekten istediklerimizi sahaya yansıtıyorduk. Pozisyona giren, topa sahip olan, rakibine pozisyon vermeyen bir takım görüntüsündeydik. Ancak 1-1'den sonra kötü oynadık, telaşlandık. Fakat 1-1'e kadar gelen süreçte çok büyük bir hakem faktörü vardı. İnanılmaz kötü bir maç yönetti" ifadelerini kullandı.

Hakemin kararlarını tek tek eleştiren Kutlu, yaşadıkları haksızlıkları şu sözlerle anlattı: “Bize yapılan faullere düdük çalmazken, rakibimizin tek gol atabileceği durumlar yaratacak şekilde basit ve anlamsız duran toplarla bizi yıprattılar. Zaten ilk penaltı golü de hiç olmayan bir duran top sonrasından yediğimiz bir goldü. Rakibin hocası, sarı kartı olan oyuncusu ikinci sarıyı görüp kırmızı kartla oyun dışı kalması gerekirken, hakem kartı göstermedi. Rakibin hocası sonradan o oyuncuyu oyundan çıkarmak zorunda kaldı.”
Vanspor Teknik Direktörü, eleştirilerini daha geniş bir perspektife taşıyarak son haftalarda benzer sorunlar yaşadıklarını vurguladı. Kutlu, "Son 3 haftadır gerçekten çok kötü hakem hatalarına, yönetimlerine maruz kalıyoruz. Anlam veremiyorum niye bu kadar kötü yönettiklerine. Bugünkü hakem, diğer iki maçtakinden bir tık daha kötü performans sergileyerek bizi sahada ezdi diyebilirim. Hakem gerçekten oyuncuların kontrol mekanizmasını da yıprattı" dedi.



