Şanlıurfaspor’da işler değişti! Artık tarihe karıştı
ŞANLIURFASPOR HABERLERİ... Şanlıurfaspor'da son dakika gelişmeleri yaşanıyor. TFF 2. Ligde mücadele eden Şanlıurfaspor’da yönetim güzel haberi taraftara açıkladı.

Şanlıurfaspor Yönetim Kurulu, resmi sosyal medya hesabından yaptığı yazılı açıklamada kulübün transfer yasağının kaldırıldığını açıkladı. Yönetim, göreve geldiklerinde kulübün üç dönem boyunca transfer yasağıyla karşı karşıya olduğunu hatırlattı.

Yönetim, birikmiş borçların büyük bir bölümünün ödendiğini ve futbolculara geçmişten yüklenen ödeme kalmadığını belirtti. Ayrıca oyuncuların maaşlarının düzenli ve eksiksiz yatırıldığı ifade edildi.

Şanlıurfaspor, hazırlık çalışmalarını modern tesislerde sürdürüyor. Kulüp, kamp merkezlerini geliştirdi ve çalışma şartlarını üst seviyeye taşıdı. Tesislerin modernize edilmesiyle takımın profesyonel koşullarda çalışması sağlandı.

Yönetim, kulübün sahadaki performansının arkasında planlı ve disiplinli bir yönetim yapısının bulunduğunu açıkladı.
Mali disiplinin sağlanması ve altyapı çalışmalarının güçlendirilmesiyle kulübün geleceğe yönelik adımlar attığı belirtildi.

Şanlıurfaspor Yönetim Kurulu, kulübün sadece günü kurtarmayı değil, uzun vadeli çözümler üretmeyi hedeflediğini ifade etti. Arma ve şehir için çalışmaların devam edeceği bildirildi.



