Şanlıurfaspor rakiplerini izleyecek! Transfer tahtası açılmadan kapandı
ŞANLIURFASPOR HABERLERİ... Transfer sezonu açılırken Şanlıurfaspor'dan kötü haber geldi. Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor Mali İşler Sorumlusu Mustafa Kemal Polat kötü haberi verdi.

Nesine 2. Lig Beyaz Grup’ta şampiyonluk mücadelesi veren Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor’da maddi sorun krize neden oldu.

Şanlıurfaspor Mali İşler Sorumlusu Mustafa Kemal Polat, futbolcu alacaklarının tam anlamıyla ödenmediğinden dolayı transfer yasağı engellinin henüz devam ettiğini belirtti.

Polat, yasağın kalkması için 10 milyon TL’ye ihtiyaç olduğunu belirtti. Hesaplara temlik konulduğunu belirten Polat, Türkiye Futbol Federasyonu’ndan gelir elde edemediklerini söyledi.

4 noktaya transfer yapılması gerektiğini belirten Polat, “Ara transfer döneminde 4 noktaya transfer yapmamız gerekiyor. Şu anda transfer tahtamızın kapalı. Eski borçları yapılandırmak açısından 10 milyon liralık bir sıcak paraya ihtiyacımız var. Bu parayı temin edip transfer tahtasını açmak istiyoruz. İkinci yarı öncesi teknik heyet ve oyunculara ödeme yapmamız gerekiyor. Bu giderler için ihtiyaç duyduğumuz para toplam 30 milyon lira” dedi.



