Kocaeli'de açılıyor: DSİ kararını açıkladı, bölge belli oldu
03.05.2026 - 08:11Güncellenme Tarihi:
Devlet Su İşleri Bölge Müdürlüğü, Kartepe’de yeni bir kumtaşı ocağı açacak. Söz konusu proje için onay verildi.
1

DSİ Bölge Müdürlüğü Kartepe Madendere Mahallesi sınırlarında bir taş ocağı açmak için harekete geçti. Madendere Göleti ve Sulaması Projesinin malzemeleri için faaliyet gösterecek olan kumtaşı ocağının ÇED başvurusu onaylandı.
2

Söz konusu proje kapsamında kumtaşı ocağından çıkarılan malzeme, kurulacak kırma eleme tesisine gelecek ve buradan da Madendere Göleti ve Sulaması Projesinin göleti yapımında kullanılacak Yılda 108 bin ton kapasite ile faaliyet gösteren kumtaşı ocağının ömrü ise 23 yıl olarak tahmin ediliyor. Söz konusu projenin öngörülen maliyeti ise 21 milyon lira. Söz konusu projenin ÇED başvurusu onaylandı.



