Fenerbahçe elendi, Adanaspor'un eski yıldızı maçta gündem oldu
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde oynanan Konyaspor ile Fenerbahçe arasındaki karşılaşmaya Adanaspor'un eski futbolcusu adeta damga vurdu.

Konyaspor ile Fenerbahçe , Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde karşı karşıya geldi. Büyük heyecana sahne olan mücadelede gülen taraf uzatmaların son anlarında bulduğu golle Konyaspor oldu.
Normal süresi 0-0 eşitlikle tamamlanan karşılaşmada iki takım da uzun süre savunma güvenliğini ön planda tuttu. Uzatmalarda da dengeli geçen mücadelede, 120+2. dakikada sahneye çıkan Marko Jevtović penaltıdan attığı golle maçın kaderini belirledi.
Bu golle Konyaspor sahadan 1-0 galip ayrıldı ve yarı finale yükselirken, Fenerbahçe kupaya veda etti.

Karşılaşmada ilk 11’de sahaya çıkan Uğurcan Yazğılı, sergilediği performansla öne çıkan isimlerden biri oldu. Savunmadaki kritik müdahaleleriyle dikkat çeken genç oyuncu, takımının yarı finale yükselmesinde önemli rol oynadı.
1999 yılında Şanlıurfa’nın Hilvan ilçesinde doğan Uğurcan Yazğılı, 1.84 metre boyunda ve savunma hattında görev yapıyor. Asıl mevkisi stoper olan oyuncu, sağ bek ve ön libero pozisyonlarında da forma giyebiliyor.
Futbola Amed Sportif Faaliyetler altyapısında başlayan Yazğılı, daha sonra Bucaspor altyapısında gelişimini sürdürdü. Profesyonel kariyerine Kasımpaşa ile adım atan oyuncu, Adanaspor forması da giydi. 2022 yılından bu yana Konyaspor kadrosunda yer alıyor.



