Adanaspor’a bir şok daha! Takım otobüsü satışa çıktı, işte fiyatı
ADANASPOR HABERLERİ... Adanaspor'da kriz günden güne tırmanarak devam ediyor. Adana ekibinin hacizli otobüsü satışa çıkıyor. Satıştan elde edilecek gelir öncelikle devlet kurumlarına aktarılacak. İşte satışa çıkan otobüsün fiyatı...

Adanaspor A.Ş’ye ait ve uzun süredir hacizli durumda olan takım otobüsü, 1. İcra Dairesi tarafından 3 Aralık tarihinde satışa çıkarılıyor.

Edinilen bilgilere göre otobüs, 6,5 milyon TL muhammen bedelle açık artırma usulüyle satışa sunulacak. Satıştan elde edilecek ilk gelir, Vergi Dairesi, SGK ve güvenlik firmaları başta olmak üzere devlet kurumlarının alacaklarına aktarılacak.

5ocakgazetesi.com'da yer alan habere göre; açık artırma işlemi elektronik ortamda gerçekleşecek. İlk açık artırmanın 10 Aralık tarihinde sona ereceği, satışın gerçekleşmemesi durumunda ise ikinci artırmanın 31 Aralık 2025 ile 7 Ocak 2026 tarihleri arasında yapılacağı bildirildi.

Adanaspor’un mali sıkıntıları nedeniyle uzun süredir haciz işlemleriyle karşı karşıya olduğu biliniyor. Otobüsün dosyasında güvenlik şirketlerinin yanı sıra Vergi Dairesi, SGK ve çeşitli tedarikçilerin de alacak talepleri yer alıyor. Bu nedenle satıştan elde edilecek gelirin ilk kısmı devlet kurumlarının alacaklarının tahsiline ayrılacak.

Adanaspor’un otobüs satışı, UYAP üzerinden elektronik ihale yöntemiyle gerçekleştirilecek. Katılımcılar, 3 Aralık’ta başlayacak ihaleye sistem üzerinden teklif vererek katılabilecek. İlk ihalenin 10 Aralık’ta sona ermesi planlanıyor.



