Adana’da yüksek promil gözlüğünü takan vatandaşlar topa vuramadı, ortaya komik görüntüler çıktı
08.05.2026 - 19:46Güncellenme Tarihi:
Adana’da polis ekiplerinin düzenlediği etkinlikte vatandaşlara yüksek promil alkol simülasyon gözlüğü takıldı. Topa vurup gol atmaları istenen vatandaşlar yürümekte ve topu isabet ettirmekte zorlanırken, ortaya renkli ve komik görüntüler çıktı.
1
Adana Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından Atatürk Parkı’nda gerçekleştirilen etkinlikte, vatandaşlara 0.80 ve 1 promil alkol etkisini gösteren simülasyon gözlükleri takıldı.
2

Gözlüğü takan vatandaşlardan topa vurarak gol atmaları istendi. Ancak birçok kişi defalarca denemesine rağmen topa vuramadı, bazıları ise dengesini kaybederek yürümekte zorlandı.
3

Etkinlik alanında eğlenceli anlar yaşandı.
4

Etkinlik kapsamında ayrıca emniyet kemeri simülasyon aracı da kuruldu.
5

Emniyet kemeri takmadığı belirlenen sürücülere ceza uygulanmazken, sürücüler simülasyon aracına bindirilerek emniyet kemerinin önemi uygulamalı şekilde anlatıldı.
6

7




