Adana Demirspor ve Adanaspor'da yeni dönem! Stadyum kararı, resmen değişti
Adanaspor ve Adana Demirspor ile ilgili yeni bir gelişme yaşandı. 2 Adana ekibinin maçlarını oynadığı Yeni Adana Stadyumu'yla ilgili karar çıktı.


5ocakgazetesi.com'da yer alan habere göre; konuya ilişkin açıklama yapan Adana İl Spor Müdürü Mustafa Loğoğlu, şu bilgileri paylaştı:

“Önümüzdeki hafta yani 8 Kasım’da Ali Hoşfikirer Stadyumu’nda oynanması gereken Adana 01 FK – Beykozspor maçı, Yeni Adana Stadyumu’nda oynanacaktır. Bir sonraki gün, yani 9 Kasım’da ise Adana Demirspor – Keçiörengücü müsabakası yine Yeni Adana Stadyumu’nda yapılacaktır. Bu hafta oynanacak iki karşılaşma da Yeni Adana Stadyumu’nda oynandıktan sonra stadyum bakıma alınacaktır.”

Loğoğlu, bakım çalışmalarının 10 Kasım 2025 tarihinde başlayacağını ve stadyumun 30 Kasım 2025 itibarıyla yeniden hizmete gireceğini belirtti. Bu süreçte 16 Kasım’da oynanacak Adanaspor – Malatyaspor karşılaşması, bakım nedeniyle Ali Hoşfikirer Stadyumu’nda oynanacak.

Bakım süreci tamamlandıktan sonra, 30 Kasım’da oynanacak Adana Demirspor – Hatayspor ve Adanaspor – Mersin İdman Yurdu maçlarıyla birlikte Yeni Adana Stadyumu yeniden faaliyete geçecek.



