Gazete Vatan Logo
DenizliDenizli'de yeni düzenleme! Cep parklar iptal edildi! Yayalara açılıyor

Denizli'de yeni düzenleme! Cep parklar iptal edildi! Yayalara açılıyor

Denizli'de yeni düzenleme! Cep parklar iptal edildi! Yayalara açılıyor

Denizli Büyükşehir Belediyesi, yaya güvenliğini artırmak için Fatih Mahallesi’nde yeni bir dönem başlattı.1925 Sokak üzerindeki 870 metrelik hatta bulunan tüm cep parklar iptal edilerek yayalara açılacak.

Haberin Devamı

Denizli Büyükşehir Belediyesi, Fatih Mahallesi 1925 Sokak’ta kaldırım genişletme çalışması başlattı. 870 metrelik hatta cep parkları iptal edilerek alan yayalara açılıyor.

Denizli Büyükşehir Belediyesi, kentte yayaların güvenliğini artırmaya yönelik düzenlemelerine bir yenisini daha ekledi. Çalışmalar kapsamında Fatih Mahallesi 1925 Sokak’ta kaldırım genişletme uygulaması başlatıldı. Düzenlemeyle, yoğun yaya trafiğinin bulunduğu güzergahta daha güvenli ve konforlu bir ulaşım hedefleniyor.

1925 SOKAK’TA 870 METRELİK HATTA UYGULAMA BAŞLADI

Fen İşleri Dairesi Başkanlığı ekiplerince yürütülen çalışma kapsamında, mahallenin can damarı olarak bilinen sokak üzerindeki 870 metrelik hatta kaldırım genişletme adımı atıldı. Bu kapsamda bölgede bulunan cep parkları iptal edilerek alanın yayaların kullanımına sunulacağı belirtildi.


"KİMSENİN RAHAT GEÇEMEDİĞİ KALDIRIMLAR ARTIK ERİŞİLEBİLİR"

Denizli 24 Haber'de yer alan habere göre; çalışmaların insan odaklı belediyecilik anlayışıyla sürdüğünü belirten Bülent Nuri Çavuşoğlu, düzenlemelerin kent genelinde devam edeceğini ifade ederek şu sözlere yer verdi: "Daha önce bir kişinin dahi rahatlıkla geçemediği kaldırımlar, yapılan düzenlemelerle artık engelli, yaşlı, pazar arabası ve bebek arabası kullanan hemşehrilerimizin güvenle ve rahatlıkla geçebileceği hale geliyor. Kentimizde herkes için erişilebilir, güvenli ve konforlu bir yaşam alanı oluşturmak için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Denizli’yi birlikte güzelleştirmeye devam edeceğiz"

BENZER DÜZENLEMELER KENT GENELİNDE SÜRECEK

Kaldırım genişletme uygulamasının, özellikle yoğun yaya trafiği bulunan alanlarda güvenliği artırması ve günlük yaşamı kolaylaştırması bekleniyor. Belediyenin farklı noktalarda da benzer insan odaklı düzenlemeleri sürdürmeyi hedeflediği kaydedildi.