Adana'ya dev proje! 9 mahallede başlıyor, tamamen bitecek

ADANA HABERLERİ... Adana Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı ASKİ Genel Müdürlüğü, Yüreğir ilçesinde içme suyu sorununu kökten çözecek önemli bir projeyi hayata geçiriyor.
Adana'da devam eden çalışmalar kapsamında 9 mahalleyi kapsayan içme suyu hattı yenileme çalışması sürüyor.
Adana büyükşehir Belediye Başkan Vekili Güngör Geçer, özellikle yaz aylarında sıkça yaşanan su kesintileri ve üst katlara su ulaşmaması gibi sorunların bu proje ile büyük ölçüde ortadan kaldırılması hedeflendiğini aktardı.
Geçer, Çalışmaların sürdüğü Çamlıbel Mahallesi’nde incelemelerde bulunan ekipler, mevcut içme suyu hattındaki 700’lük boruların yenilendiğini açıkladı.
Toplamda 1300 metre uzunluğundaki hat değişimi ile bölgedeki altyapı güçlendirilerek su iletim kapasitesi artırılacak.
Projenin tamamlanmasıyla birlikte şu mahallelere doğrudan ve kesintisiz içme suyu sağlanacak:
Çamlıbel
Şehit Erkut Akbay
Yenidoğan
Levent
Güzelevler
İncirlik
Kozan
Yeşilbağlar
Alihocalı
Geçer, özellikle yüksek kotlu bölgelerde yaşanan basınç düşüklüğü probleminin de bu yatırımla önemli ölçüde giderileceğini belirtti.






