Adana Demirspor başkanından yeni karar! Pazartesi yapacak

ADANA DEMİRSPOR HABERLERİ... Adana Demirspor'da son dakika gelişmeleri yaşanıyor. Yeni sezonda Nesine 2. Lig’de mücadele etmeye hazırlanan Adana Demirspor’da gözler pazartesi günü gerçekleştirilecek kritik basın toplantısına çevrildi.
Mavi-lacivertli camiada yaşanan gelişmelerin ardından büyük önem taşıyan tesislerdeki toplantıda, görev sürecinde yapılanlar, kulübün yeni sezon yapılanması, ekonomik durum, ve takımın hedeflerine ilişkin detayların paylaşılması bekleniyor. Özellikle takımın Nesine 2. Lig’de nasıl bir yol haritası izleyeceği konusunda Başkan Ertan Zeybek’in vereceği mesajlar merakla bekleniyor.
Geride kalan zorlu sezonun ardından yeniden yapılanma sürecine giren Adana Demirspor’da, yönetimin izleyeceği politika taraftarlar tarafından yakından takip ediliyor. Basın toplantısında teknik yapılanma, futbolcu kadrosunun son durumu ve kulübün geleceğine dair projelerin de gündeme gelmesi öngörülüyor.

Mavi-lacivertli taraftarlar ise yapılacak açıklamaların kulübün geleceği adına önemli bir dönüm noktası olacağını düşünüyor. Özellikle transfer yasağı, mali yapı ve takımın yeniden ayağa kalkma süreciyle ilgili verilecek mesajların büyük yankı uyandırması bekleniyor.
5ocakgazetesi.com'da yer alan habere göre; kulüp Başkanı Ertan Zeybek, 12.00’de kamuoyunun karşısına çıkarak yeni sezon öncesi önemli açıklamalarda bulunacak.






