'Paramı kuruşuna kadar alacağım'
12.10.2012 - 15:32Güncellenme Tarihi:

Quaresma, Portekiz dönüşü basın toplantısı yapacak
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman’ın “Quaresma defteri artık kapanmıştır” sözleri üzerine Portekizli futbolcu menajerlerini arayarak sözleşmesinde yazdığı ücreti sonuna kadar alacağını vurguladı.
Quaresma, “Ben de İstanbul’a dönünce tüm bu olayları içeren bir toplantı yapmak istiyorum. Nasıl Fenerbahçeli Alex yaşadıklarını kamuoyu ile paylaştıysa ben de yaşadıklarımı anlatacağım. Çünkü bunları hak etmiyorum” diye konuştu.




