Özyalçın: Canımdan can gitti
13.07.2017 - 22:57Güncellenme Tarihi:

Bu arada Galatasaray Kulübü 2. Başkanı Cengiz Özyalçın da maç sonu açıklamada bulundu.
Bu arada Galatasaray Kulübü 2. Başkanı Cengiz Özyalçın da maç sonu açıklamada bulundu. Özyalçın, kısa açıklamasında, "Çok üzgünüm. Canımdan can gitti" diye konuştu.
Sarı-kırmızılı kulübün başkanı Dursun Özbek ise açıklama yapmadan stattan ayrıldı.




