
Ordu'da Türkmen dönemi sona erdi!
Orduspor Başkanı Nedim Türkmen görevini bıraktığını açıkladı.
NTV Spor'un canlı yayınına telefonla bağlanan Orduspor Başkanı Nedim Türkmen, istifa ettiğini açıkladı.
Türkmen konuyla ilgili, "Orduspor, sadece Nedim Türkmen'in takımı değil. 2 milyon Ordulu var. Ancak problemleri biz çözmek zorunda kalıyoruz. 'Nedim Türkmen Ordu'da kaldığı sürece yardım etmeyeceğiz' diyenler de var. Onların önünü açmak için görevi bırakıyorum" ifadelerini kullandı.






