Gökhan Gönül'ün yerine transfer edilmişti! Van der Wiel'in Aziz Yıldırım itirafı olay yarattı! 'Eşim hamileyken bana...'
08.10.2021 - 08:06Güncellenme Tarihi:
.
1

Fenerbahçe'nin 2016'da Fransa Ligue 1 ekibi Paris Saint Germain'den kadrosuna kattığı Gregory Van der Wiel, çarpıcı açıklamalarda bulundu.
2

Hollandalı futbolcu, sarı-lacivertli kulübün eski başkanı Aziz Yıldırım'la ilgili konuştu. İşte Gregory Van der Wiel'in açıklamaları...
3

Gregory Van der Wiel, 2016-2017 sezonu başında Fransa Ligue 1 ekibi Paris Saint Germain'den bedelsiz olarak Fenerbahçe'ye transfer olmuştu. Tecrübeli futbolcu forma giydiği dönemde bir türlü istenilen performansı gösteremedi.
4

Tecrübeli sağ bek Türkiye'de forma giydiği dönemde Süper Lig deviyle 17 resmi maçta süre aldı. Hollandalı isim bu karşılaşmalarda rakip fileleri havalandırma başarısı gösteremedi.
5

Van der Wiel, Fenerbahçe'de forma giydiği bin 485 dakikada 1 asist katkısı sağladı.
6

Sarı-lacivertlilerde forma giydiği dönemle ilgili konuşan Van der Wiel şu şekilde konuştu: Fenerbahçe'de geçirdiğim bir yılın ardından takımdan ayrılmak istedim. Eşim hamileydi. Türkiye'de başkan tarafından tehdit edildim.
7

Tecrübeli futbolcu daha sonra sözlerine, "Dolayısıyla oradan ayrılmalıydım. Neredeyse hayatım pahasına bu kararı vermek zorundaydım" ifadeleriyle son verdi.
8

Gregory Van der Wiel, aktif futbolculuk kariyerinde 380 resmi maçta süre aldı. Hollandalı oyuncu rakip fileleri 17 kez havalandırma başarısı gösterdi. Tecrübeli sağ bek aynı sürede 45 asist üretti.
9





