Hatay'da 3 yıl sonra hizmete alındı: Kamu kampüsünde ilk adım atıldıHatay'da asrın felaketi sonrası inşa edilen yeni valilik binası hizmete alındı. Vali Mustafa Masatlı, yeni hizmet binasını hakkında bilgiler vererek bölgede kamu kampüsü oluşturmanın hedeflendiğini söyledi.