Hatay'da 3 yıl sonra hizmete alındı: Kamu kampüsünde ilk adım atıldı
Hatay'da 3 yıl sonra hizmete alındı: Kamu kampüsünde ilk adım atıldıHatay'da asrın felaketi sonrası inşa edilen yeni valilik binası hizmete alındı. Vali Mustafa Masatlı, yeni hizmet binasını hakkında bilgiler vererek bölgede kamu kampüsü oluşturmanın hedeflendiğini söyledi.
14.01.2026Gündem