Alaşehir'de ağrı ve işitme kaybı nedeniyle hastaneye gitti, kulağından Japon böceği çıktı
Alaşehir'de ağrı ve işitme kaybı nedeniyle hastaneye gitti, kulağından Japon böceği çıktıManisa'nın Alaşehir ilçesinde yaşayan çiftçi Ali Demir’in kulağında yaşadığı ağrı ve işitme kaybı nedeniyle hastaneye başvurdu. Yapılan muayenede, şikayetlerinin nedeninin kulağına kaçan Japon böceği olduğu ortaya çıktı.
18.06.2026Manisa