Eskişehir'de herkes bu işin peşinde! Emeklisi engellisi yetiştirip satıyor: Enerji depoluyor
Eskişehir'de herkes bu işin peşinde! Emeklisi engellisi yetiştirip satıyor: Enerji depoluyor Tepebaşı Belediyesi tarafından 4 merkezde; emekli, engelli ve şehit yakınları başta olmak üzere vatandaşların kullanımına sunulan gönüllü bahçeleri, vatandaşları toprakla buluşturmaya devam ediyor. Vahap Yerlikaya, "Burada toprakla enerji alıyorum. Domates, biber, salatalık, patlıcan, kabak yetiştiriyoruz. Katkısız, doğal. Gayet de verimli oluyor. Çok memnunuz." diye konuştu.
17.06.2025Gündem