Vali Yerlikaya: Kahraman vatan evlatlarına borcumuzu ödeyemeyiz İstanbul'da 5 şehit yakını ve 13 gaziye Devlet Övünç Madalyası verildi. Törende konuşan İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, "Şehitlerimiz bizim şeref payemiz, gazilerimiz onurumuzdur. Bugün 780 bin kilometrekarelik vatan toprağında, bayrağımız özgürce dalgalanıyorsa, bizler hür ve özgürce hayatımızı sürdürüyorsak, bu fazilet ve nimetler hiç şüphesiz aziz şehitlerimiz ve gazilerimizin sayesindedir. Ne yaparsak yapalım kahraman vatan evlatlarına minnet borcumuzu ödeyemeyiz" dedi.