Erdoğan'dan iPhone açıklaması!..
.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye İhracatçılar Meclisi'nin "Türkiye Markası" tanıtım toplantısına katıldı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, toplantının yapıldığı salonun girişinde hazırlanan Türkiye haritasında başkent Ankara'nın üzerini imzaladı.
Toplantıda konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, iPhone 6 'çılgınlığını' da eleştirdi. Erdoğan şunları söyledi: "İnsanlar o marka telefonu alabilmek için gece dahi saatlerce kuyrukta bekliyorlar. Bu marka her yıl model çıkardığı halde, modeller arasında çok büyük farklılıklar da yok ha, bunu da söyleyeyim. Tanınmışlık sayesinde bu uzun kuyrukları oluşturabiliyorlar. Burada bir çok arkadaşımız da bunu biliyor. Aslında satılan telefon değil, satılan o telefonun markası. 'Bak yenisini aldım, bu.' Ekonomiyi ayakta tutan ve büyüten gücün bu ve buna benzer markalar olduğunu görüyorsunuz. Japonya, Kore aynı şekilde. Küresel markaları sayesinde istikrarla büyüyorlar. Mesela Avrupa'da güçlü markalarımız var. Araştırma geliştirme konusunda markalaşma konusunda özellikle de inovasyon konusunda TİM'in yaptığı çalışmaları izliyoruz. Kendilerine de bir kez daha bu gayretleri sebebiyle teşekkür ediyorum."




