İsmail Kartal'a güle güle! Tribünlere şov yaptı, istifa edeceği maç belli oldu
Trendyol Süper Lig'de Galatasaray evinde ezeli rakibi Fenerbahçe'yi ağırlayacak. Cimbom, en az 1 puan alması halinde şampiyonluğunu ilan edecek. F.Bahçe'nin ise tek seçeneği galip gelmek. Kritik derbi öncesi kritik detay ortaya çıktı. İsmail Kartal görevinde kalacak mı? İşte yanıtı...

Trendyol Süper Lig'de gözler derbiye çevrildi. Pazar günü oynanacak kritik maçta Galatasaray, ezeli rakibi Fenerbahçe ile berabere kalsa dahi şampiyonluğunu ilan edecek. Fenerbahçe'de ise tek hedef galibiyet.

Sabah Spor'un spor yorumcuları derbi ve İsmail Kartal için dikkat çeken sözler söyledi. İşte detaylar...

İsmail Kartal'ın takımı saha içinde toplayıp yaptığı konuşma, "Tribünlere şov yapıyor. Yönetime de 'Bu takımın lideri benim' mesajı veriyor" diye de yorumlandı. Koç ve aday olan Aziz Yıldırım Mourinho ile görüştü. SABAH Spor bu haberleri verdi. Görüşünüz nedir?

LEVENT TÜZEMEN: Ben bildim bileli F.Bahçe şöhretli oyuncuları ve şöhretli teknik adamları hep transfer eder. F.Bahçe'nin tarihine baktığımız zaman Roberto Carlos, Anelka, Ortega, Alex, Van Hooijdonk, Van Persie gibi yıldızları kadrosuna kattı.

"MOURINHO TRİBÜNLERİ AYAĞA KALDIRIR AMA PAHALI OLUR"
Yeni sezonda başkan Ali Koç veya adaylığını açıklayan Aziz Yıldırım Mourinho'yu göreve getirebilir. Mourinho tribünleri ayağa kaldırır ama gelişi de çok pahalı olur. Ayrıca yeniden bir kadro yaratmak ister...

"G.SARAY ŞAMPİYON OLURSA İSMAİL KARTAL'IN DEVAMI SIFIR İHTİMAL"
ÖMER ÜRÜNDÜL: Ben bir şov olarak değerlendirmiyorum. 6 puan geriden ligin son 3 haftasına girilirken 'Takımın lideri benim' diye bir tablo yaratmak mantıkla bağdaşmıyor.

Ben onu, "Bu maçı ne yapıp edip kazanalım" diye bir motivasyon konuşması olarak değerlendiriyorum. F.Bahçe'nin şampiyonluğu mucizeye bağlı ama G.Saray şampiyon olduğunda Kartal'ın devam etmesi yüzde sıfır ihtimal.

GÜRCAN BİLGİÇ: İsmail hoca, kafasında bu tür mesajları taşıyan biri değil. Sahada hep birlikte olmaları, derbi öncesinde taraftara verilen bir 'birlik' mesajı. Takım içinde sorunlar olduğu şeklinde haberler çıktı. Takım da buna 'Biz buradayız' mesajını verdi. Yani; sadece taraftardan destek istediler.

"BÖYLE BİR TEKNİK ADAMIN GELİŞİ VİZYONU FARKLILAŞTIRIR"
Mourinho veya bir başkası; sezonda şampiyonluk yoksa camiaya yeni umut vermeliler. Portekizli'nin durmak bilmeyen transfer isteklerini de güçlü bir başkan karşılar zaten. Böyle bir teknik adam, kulübü de anlayış ve kültür olarak yukarı taşır, vizyon farklılaşır.

"KENDİ KARİYERİNİ YÖNETMEKTEN UZAK BİRİDİR"
BÜLENT TİMURLENK: İsmail Kartal imza attığında yönetim onu "Fenerbahçe'nin neferi" olarak takdim etti. Nefer olduğu bir yerde lider siz değilsinizdir. "Gel dediler geldim, git dediler gittim" sözünün sahibi, kendi kariyerini yönetmekten uzak biridir.

"GEÇMİŞ OLSUN İSMAİL KARTAL"
Kartal ne zaman liderliğini kanıtlayabilirdi peki? Takımı Süper Kupa finalini oynamak isterken, yönetim katına çıkar "Biz Urfa'ya gidiyoruz" der, kabul görmezse de istifa ederdi.

Kartal ne yaptı? Kendisine 3 günlük sağlık raporu alındığında sustu. O zaman ne demeli? Geçmiş olsun İsmail Kartal.




