Gazete Vatan Logo
ŞanlıurfaŞanlıurfaspor’a güzel haber! 3 futbolcu geri dönüyor

Şanlıurfaspor’a güzel haber! 3 futbolcu geri dönüyor

Şanlıurfaspor’a güzel haber! 3 futbolcu geri dönüyor

Şanlıurfaspor’da bahis soruşturması kapsamında 45 gün hak mahrumiyeti cezası alan 3 futbolcunun sahaya dönüş tarihi belli oldu.

2. Lig ekiplerinden Kızılkaya Tarım Şanlıurfaspor’da 9 futbolcu, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından bahis soruşturması kapsamında Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edildi.

PFDK, 9 futbolcuya 45 gün ile 12 ay arasında değişen hak mahrumiyeti cezası verdi.

45 gün ceza alan Vedat Bora, Abdulkadir Sünger ve Recep Yemişçi’nin ne zaman sahalara geri döneceği belli oldu.

Şanlıurfaspor’a güzel haber 3 futbolcu geri dönüyor

Edinilen bilgilere göre, 45 gün hak mahrumiyeti cezası alan futbolcuların cezaları 2 Ocak tarihinde sona erecek.