Gazete Vatan Logo
DiyarbakırAmedspor'da bir ayrılık depremi daha! Teşekkür edip terk etti

Amedspor'da bir ayrılık depremi daha! Teşekkür edip terk etti

Amedspor'da bir ayrılık depremi daha! Teşekkür edip terk etti

AMEDSPOR HABERLERİ... Amedspor'da son dakika transfer gelişmeleri yaşanıyor. Erce Kardeşler'in ayrılığının ardından Amedspor'da bir veda daha yaşandı. Devre arasında kadroya katılan Oğuzhan Matur, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla yeşil-kırmızılı kulüple yollarını ayırdığını duyurdu.

Haberin Devamı

Süper Lig hazırlıklarını sürdüren Amedspor'da transfer hareketliliği kadar ayrılıklar da gündemdeki yerini koruyor. Kaptan Erce Kardeşler'in vedasının ardından bu kez genç futbolcu Oğuzhan Matur, kulüpten ayrıldığını açıkladı.

Devre arasında Amedspor kadrosuna katılan Matur, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda kulüple karşılıklı anlaşarak yollarını ayırdığını duyurdu. Veda mesajında Amedspor formasıyla geçirdiği süreye değinen Oğuzhan Matur, Diyarbakır'da unutamayacağı anılar biriktirdiğini ifade etti.

Matur paylaşımında, "Çok güzel anılar biriktirdiğim Amed SK ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırdık" ifadelerine yer verdi.

Genç futbolcu, mesajında takım arkadaşlarına, teknik heyete, yönetime ve kulüp çalışanlarına teşekkür ederken, Diyarbakır halkı ile taraftarlara ayrı bir parantez açtı.

Oğuzhan Matur, "Bu süreçte birlikte çalıştığım takım arkadaşlarıma, hocalarıma, başkanımıza, yönetimimize ve kulüp çalışanlarına teşekkür ediyorum. Özellikle beni ilk günden itibaren sıcak karşılayan Diyarbakır halkına ve büyük Amedspor taraftarına minnettarım" dedi.