Gazete Vatan Logo
AdanaAdana Demirspor -17 puanla dibe demir attı, taraftar çıldırdı: Yazıklar olsun

Adana Demirspor -17 puanla dibe demir attı, taraftar çıldırdı: Yazıklar olsun

Adana Demirspor -17 puanla dibe demir attı, taraftar çıldırdı: Yazıklar olsun

ADANA DEMİRSPOR HABERLERİ... Trendyol 1.ligde Adana Demirspor -17 puanla ligin en alt sırasında yer alıyor. Daha da endişe vereni ise kulübün geleceğiyle ilgili kriz tırmanarak devam ediyor. Son olarak Adana Demirspor, sahasında karşılaştığı Ankara Keçiörengücü'ne 7-2 mağlup oldu. Maç sonrası taraftarlar çıldırdı

Haberin Devamı

Trendyol 1. Lig'in 13. haftasında Adana Demirspor, sahasında karşılaştığı Ankara Keçiörengücü'ne 7-2 mağlup oldu. Adana ekibinde futbolcularla beraber personelin aylardır maaş alamadığı biliniyor. Hatta son bölümde kulüpte yemeğin dahi çıkmasında zorluklar yaşandığı sızan bilgiler arasında.

5ocakgazetesi.com'da yer alan habere göre; son oynanan Keçiören maçı 7-2’lik yenilgiyle sona erdi. Maçın sonucuna takılmayan Mavi-Lacivertli taraftarlar, hakemin bitiş düdüğü ile birlikte futbolcuları yanlarına çağırdılar.

Adana Demirspor -17 puanla dibe demir attı, taraftar çıldırdı: Yazıklar olsun

Mücadeleleri nedeniyle genç oyuncuları alkışlayan taraftarlar, futbolcularla birlikte sitemlerini adeta yeni statta haykırdılar. Yapılan tezahüratta, “Sahipsiz Adana, yazık olsun sana. Sahip çıkamadın bir Adana Demirspor’a” denildi.

Adana Demirspor -17 puanla dibe demir attı, taraftar çıldırdı: Yazıklar olsun