
G.Saray'ın F.Bahçe'yi 1-0 yenerek Süper Kupa'yı kazandığı maçta attığı tweet genç futbolcuyu takımsız bıraktı.
Galatasaray-Fenerbahçe Süper Kupa Finali'nin ardından ilginç bir gelişme yaşandı. Genç futbolcu Onur Gedikkaya'nın, twitter hesabından yazdığı Drogba mesajı sonrası kulüple ilişiği kesildi.
HABERİN DEVAMI İÇİN TIKLAYIN




