Gazete Vatan Logo
Magazin"Kendimi seviyorum"

"Kendimi seviyorum"

"Kendimi seviyorum"

Serdar Ortaç, Nişantaşı’nda objektiflere takıldı.

Şarkıcı, 14 Şubat’la ilgili, “Yalnız gireceğim. Kendimi seviyorum. Böyle tek mutluyum. Sağlığım yerinde olsun yeter. Alın yazım böyleymiş” dedi.