Bursa’da ormanlık alanda mahsur kalan 2 kişi kurtarıldıBursa’nın Kestel ilçesinde Saitabat Şelalesi mevkiinde yürüyüş yapan iki kişi, dönüş yolunu kaybederek dik bölgedeki ormanlık alanda mahsur kaldı. AFAD ekipleri tarafından ulaşılan vatandaşlar, güvenli alana indirildi.
Saitabat ŞelalesiUludağ'ın eteklerinden dökülen suların oluşturduğu Saitabat Şelalesi, özellikle bahar ve yaz aylarında serinlemek ve doğayla iç içe olmak isteyenler için popüler bir kaçış noktasıdır...