Bursa’da ormanlık alanda mahsur kalan 2 kişi kurtarıldı
Bursa’da ormanlık alanda mahsur kalan 2 kişi kurtarıldıBursa’nın Kestel ilçesinde Saitabat Şelalesi mevkiinde yürüyüş yapan iki kişi, dönüş yolunu kaybederek dik bölgedeki ormanlık alanda mahsur kaldı. AFAD ekipleri tarafından ulaşılan vatandaşlar, güvenli alana indirildi.
22.11.2025Kestel