Bursa’da ormanlık alanda mahsur kalan 2 kişi kurtarıldıBursa’nın Kestel ilçesinde Saitabat Şelalesi mevkiinde yürüyüş yapan iki kişi, dönüş yolunu kaybederek dik bölgedeki ormanlık alanda mahsur kaldı. AFAD ekipleri tarafından ulaşılan vatandaşlar, güvenli alana indirildi.