Sinop'ta ormanlara salındılar! Tam 2 bin 500 tanesi birden göreve başladı: Yıl sonuna kadar 8 bin tane daha geliyorTürkiye’nin en prestijli kestane ve kestane balı üretim merkezlerinden biri olan Sinop’ta, kestane ağaçlarının kurumasına ve verimsizleşmesine neden olan "katil arı" lakaplı kestane gal arısıyla mücadelede çok kritik bir viraj dönüldü. Sinop Orman Bölge Müdürlüğü laboratuvarlarında özel olarak yetiştirilen 2 bin 500 adet "Torymus sinensis" isimli avcı böcek, Vali Mustafa Özarslan'ın da katıldığı bir programla Erfelek ilçesinde ormana bırakıldı.