Soğuk hava depolarındaki binlerce ton meyve için kritik süre! Fiyatı 40 lira, satılmazsa çöp olacakIsparta'da geçen sezondan kalan yaklaşık 50 bin ton elma, soğuk hava depolarında beklerken Ziraat Odası Başkanı Müstahattin Can Selçuk, ürünlerin stok amacıyla değil, değerinde satılamadığı için depolarda tutulduğunu belirtti. Selçuk, "Geçen yıldan kalan yaklaşık 50 bin ton elma hâlâ depolarımızda bulunuyor. Bu elmaların bir ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. Aksi takdirde meyve suyuna gitmek zorunda kalacak" dedi.