‘Artık kışlarımız ılık ve yağışlı değil, kurak’
‘Artık kışlarımız ılık ve yağışlı değil, kurak’Prof. Dr. Kadıoğlu, “Şimdi kışlar ılık ve kurak oluyor çünkü bize yağış bırakan sistemler kuzeyden güneye inmiyor. Daha çok kar değil, yağmur yağıyor. Su kaynakları kuruyor” dedi
8.12.2014Yaşam

Benzer Haber Etiketleri